במה השיטה מטפלת

במה השיטה מטפלת?

על פי שיטת ההילינג לייט כמעט כל אדם ניתן לריפוי. זה נשמע לא סביר אבל עם השנים עמוס הוכיח גם למטופלים שהיו "אבודים" בדרכם כי ניתן לרפאם.

בהתאם, השיטה מאפשרת לרפא כמעט כל בעיה. בתחילת המפגש עם המטופל עמוס שואל: מה מפריע לך? שאלה זו היא מהות הכל והיא מאפשרת למטופל להיות בידיעה עמוקה כי באמצעות השיטה ניתן לרפא כל דבר שמפריע לו לרבות ריפוי בעיות שלא הצליחו לרפא במקומות אחרים.

להלן פירוט קצר על מגוון הבעיות שניתן לטפל בהם באמצעותנו:

דפוסי חשיבה שליליים, תקיעויות והרגלים מזיקים

דפוסי חשיבה שליליים והרגלים מזיקים הם אחת מהמחלות הגדולות ביותר של האנושות. אלו נובעים ממצב תודעה של אגו ונפרדות שנוצר בעקבות אירועי העבר של המטופל וממצב התודעה הקולקטיבי של האנושות.
דפוסים אלו לא נותנים מנוח בתודעה על אף שברוב המקרים המציאות שם בחוץ אינה סוערת כלל. בנוסף, אנשים רבים חיים מתוך תקיעויות וחסמים פנימיים ואשר אינם מאפשרים להם להתרחש בחופשיות בחיי היומיום. שיטת ההילינג לייט מאבחנת לעומק את שורשי אותם דפוסים, תקיעויות והרגלים ומרפאת אותם בחלק הלא מודע של המטופל.

הפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז כוללות בעיות קשב והתנהגות היפראקטיבית או אימפולסיבית או גם וגם. הרבה אנשים רואים בהם כמשהו מולד אולם זה לא בהכרח נכון כפי שמראה שיטת ההילינג לייט.
רוב הטיפולים כיום להפרעות קשב וריכוז הינם טיפולים להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז ואולם, שיטת ההילינג לייט מאפשרת לחדור למעמקי אותן הפרעות ולמצוא את הסיבות הרגשיות העומדות מאחוריהן ולרפא אותן. 

יחסים לא פתורים

מהרגע שנולדנו אנו לוקחים חלק במספר רב של מערכות יחסים כמו משפחה, זוגיות, עבודה ומסגרות נוספות. כל מפגש שלנו עם האחר מציף מתוכנו חסמים לא מודעים אשר בתורם מציפים רגשות שליליים כמו כעס, קנאה, האשמה, שנאה, אהבה, פחד ועוד.
שיטת ההילינג לייט מאפשרת לאבחן באופן מדויק מהו השורש של אותם התנגשויות במערכות היחסים בחיינו ולאחר מכן גם לרפא אותן בלא מודע של התודעה.
לשיטת ההילינג לייט הצלחות משמעותיות בריפוי יחסים משפחתיים ובין דוריים, יחסי הורים וילדים, יחסים זוגיים, יחסים במקום העבודה ויחסים אחרים.

בעיות זוגיות

הרבה זוגות נפרדים ומפרקים את החבילה בלי לעשות ניסיון אמיתי לפתור את הבעיה. רובם מחפשים פתרונות שטחיים שעובדים על החלק המודע של התודעה ואולם, במקרים רבים הפתרון צריך להיות בחלק הלא מודע של התודעה. בנוסף, הם בטוחים כי הטיפול הוא לדבר על הדברים עם גורם שלישי וזה לעיתים יוצר תוצאה הפוכה.
בשיטת ההילינג לייט במפגש הראשון עמוס יושב עם בני הזוג ומאבחן לעומק את מכלול ההתנגשויות בקשר ומחלק אותן לכל אחד מהצדדים. במפגשים הבאים עמוס עובד באופן אישי עם כל צד כדי לרפא את אותן נקודות המצריכות ריפוי ובכך מעלים את ההתנגשויות ומרפא את הקשר.

סטרס

סטרס נוצר מהקושי שלנו להתמודד עם המציאות כפי שהיא. הסטרס גורם להתפרקות של שרירים, רקמות, גידים עד פגיעה מהותית במערכת העצבים וקריסת מערכות. תהליך זה מלווה במחלות שונות כמו מחלות לב, יתר לחץ דם, מחלות שרירים כמו פיברומיאלגיה ועוד.
שיטת הילינג לייט עוזרת לרפא את הסטרס באמצעות תהליך סדור הכולל יצירת מרחב פנימי המאפשר קבלה של המציאות כפי שהיא ומציאת נקודות העומס הרגשיות העומדות מאחורי חוסר היכולת להתמודד עם המציאות ומרפאת אותם באמצעות סשנים רגשיים.

הפרעות אכילה והתמכרויות

התמכרויות נובעות תחילה ממימד רגשי לא מסופק אולם עם השנים הפעולה הממכרת מתמצקת באדם ומייצרת דפוס התמכרותי המלווה בדחף לספק את אותו מקום פנימי.
שיטת ההילינג לייט יודעת לזהות את שורשי ההפרעות הללו ולאחר מכן היא משלבת בין ריפוי הממד הרגשי של ההתמכרות לריפוי הדחף שנוצר עם השנים כתוצאה מאותו ממד רגשי.
השיטה מטפלת בהפרעות אכילה שונות, התמכרות לסוכרים, עישון, פורנו ועוד.

דיכאון

דיכאון היא הפרעה נפשית מתמשכת המלווה בתחושות עצבות, מרמור, ייאוש, חוסר אונים, ריקנות או דעיכה ופסימיות על פני תקופה מתמשכת. תקופה המלווה באובדן של הנאה ושמחה.
שיטת ההילינג לייט תחילה מאבחנת את שורשי הדיכאון ומרפאת אותו במעמקי הלא מודע של המטופל. לאחר מכן היא מייצרת "מניפה" סביב אורך חייו של המטופל, אשר משלבת ידיעה עמוקה של טבעה של המציאות עם סיוע במצוקה היומיומית שלו.

הפרעות חרדה ופוביות

הפרעות חרדה מייצרות מצב של איום בעקבות גירוי פנימי או חיצוני. פוביות הם סוג של הפרעת חרדה אשר מתבטאת בפחד מוגזם ולא רציונלי. שניהם מביאים למצוקה או פגיעה בתפקוד.
שיטת ההילינג לייט מאבחנת את מקורות החרדה והפוביות ומרפאת אותם באמצעות סשנים רגשיים-אנרגטיים.

משברים וטראומות

במשברים וחוויות טראומטיות כמו התעללות, אובדן של אדם קרוב, גירושין, פיטורין ועוד, האדם נאבק עם משקעים רגשיים, זיכרונות המציפים פחדים, תחושת סכנה מתמדת, או תחושה של ניתוק באופן שמשפיע על כלל מרכזי חייו.
שיטת ההילינג לייט מתמחה בריפוי מצבי משבר ומקרי טראומה קשים. ברמה האישית, עמוס מחפש לסייע לאנשים אבודים, שהחברה לא רואה אותם, שאובחנו פסיכיאטרית או אשר יצאו ממוסדות פסיכיאטרים.

בעיות תפקודיות

לאורך השנים האדם צובר עומסים פנימיים המתבטאים בחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי. אלו מתבטאות בין השאר בבעיות פיזיולוגיות שונות כמו כאבי גב, פציעות, כאבי ראש וצוואר, בעיות שינה ועוד.
שיטת ההילינג לייט מוצאת את הקשר בין מוקדי בעיות אלו בגוף לבין חסימות בממד עמוק יותר. לאחר מציאת קשר זה מתבצע ריפוי באמצעות סשנים רגשיים ואנרגטיים.

מחלות אוטואימוניות

מחלות אוטואימוניות הן מצב בו נגרמם כשל במערכת החיסון באופן שגורם לגוף לתקוף את עצמו. תהליך זה גורם להרס של תאים, רקמות ואיברים שונים בגוף.
שיטת הילינג לייט עוזרת לרפא מחלות אלו באמצעות מציאת שורשי המחלה וריפויין.

מחלות

מחלה היא מצב של תפקוד לקוי של הגוף אשר יכול להיות מלווה בתסמינים שונים.
שיטת ההילינג לייט מאפשרת למטופל להגיע לידיעה עמוקה כי שורשי המחלות הן בחוסר ידיעה אודות טבעה של המציאות שהיא אחדות ואהבה. בהתאם, השיטה מאפשרת גם לרפא מחלות שונות שנוצרו מרגע ההפריה של המטופל הלידה וגם להשפיע על תפקוד גנים המקושרים להתפרצות של מחלות שעברו בהעברה דורית.

הרשמה לניוזלטר

מלאו את הטופס, וקבלו עדכונים וחדשות:

    הרשמו לשיחת ייעוץ ללא עלות

    או מלאו פרטים ואחזור אליכם בהקדם:

    הרשמו למפגש ניסיון בקבוצות ריפוי

    או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    דילוג לתוכן